جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۴۹ ب.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

بی‌توجهی منطقه آزاد اروند به شورا به رده‌های بالا گزارش می شود

 اخبار

بی‌توجهی منطقه آزاد اروند به شورا به رده‌های بالا گزارش می شود

خرمشهر- رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: بی‌توجه سازمان منطقه آزاد اروند به دعوت شورا برای حضور در جلسات تخلف است که موضوع به مراتب بالا به صورت رسمی منعکس می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی مطور جزیره عصر امروز در  جلسه شورای اسلامی شهر خرمشهر که با حضور تمام اعضا برگزار شد، با یادآور شدن غیبت اسماعیل زمانی مدیرعامل و یا نماینده‌ای از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه پیشین این شورا از حضور نیافتن معاون عمرانی و زیرساختی این سازمان در این جلسه با وجود دعوت قبلی انتقاد کرد.

وی در این رابطه اظهار کرد: بنا به ماده ۱۰۳ قانون اساسی و ۱۱ قانون شورا همه دستگاه‌ها باید به دعوت شورای شهر توجه و در صورت دعوت شدن به جلسات، در آن‌ها حاضر شوند و بر اساس همین قانون غیبت امروز  شمخانی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند تخلف است.

وی افزود: این تخلف طی نامه‌ای به سازمان بازرسی کشور، دبیرخانه مناطق آزاد ارسال و رونوشت آن به دادگستری و استانداری نیز داده می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر شرکت نکردن مدیران سازمان منطقه آزاد اروند در جلسات شورای شهر را نشان از بی‌توجهی این سازمان به مردم منطقه دانست و گفت: منبع اصلی درآمدهای شهرداری در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند است که از محل این درآمدها به صورت قطره‌چکانی به شهرداری‌ها تزریق می کند و زمانی که برای رفع مشکلات مردم جلسه تشکیل می شود از حضور در جلسات امتناع می کند که این رفتار جز بی‌توجهی به نیازهای مردم تعبیر دیگری ندارد.

در این جلسه که با سه دستور جلسه بررسی وضعیت مناطق ام التلول، کوی‌های کارمندان، آریا، فیصلی و طویجات و وضعیت خدمات‌رسانی به معلولان و همچنین بررسی لوایح را داشت، مشکلات معلولان خرمشهر توسط نمایندگان انجمن‌های نابینایان و ناشنوایان این شهرستان مطرح شد.

موضوع اشتغال، مسکن عمده مسائل مطرح شده بود در این جلسه بود که طی آن در اختیار قرار دادن محلی برای کار و کمک به راه‌اندازی کسب‌وکار زودبازده همچون بازارچه ویژه معلولان بررسی شد.

در طی این جلسه مقرر شد با هماهنگی میان شورا ، اداره بهزیستی و شهرداری محلی برای راه‌اندازی محل عرضه صنایع دستی معلولان در خرمشهر تعیین و نسبت به راه‌اندازی آن اقدام شود.

 

روابط عمومی انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند شهرستان خرمشهر

 

🆔️کانال انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر

 

لینک مطلب فوق

 

منبع :خبرگزاری مهر

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی