سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۵:۵۲ ق.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

عید قربان

 اخبار

عید قربان ۰ نظر

عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان «عزیزترین»، و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق مهربان ترین.
روابط عمومی انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر 

arvanddeaf

برگزاری اردوی یک روزه شهرستان باغملک

 اردو تفریحی

برگزاری اردوی یک روزه شهرستان باغملک ۱ نظر

برگزاری اردوی یک روزه شهرستان باغملک


در تاریخ ۲۵مرداد ۹۷  انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر تعداد ۴۰ نفر عضو ناشنوا دختر و پسر را به اردوی تفریحی شهرستان باغملک روستای تفریحی مال آقا اعزام نمود در این اردو ناشنوایان پس از صرف ناهار به تفریح و شادی درکنار رودهای آب پرداختند.


روابط عمومی انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند شهرستان خرمشهر


arvanddeaf.1

به مناسبت ولادت حضرت امام رضا (ع)

 مراسمات

به مناسبت  ولادت حضرت امام رضا (ع) ۰ نظر

به مناسبت  ولادت حضرت امام رضا (ع) ، انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند در خیابان روبروی تالار خلیج فارس و محل انجمن اقدام به پخش شربت و شکلات نمونده و از رهگذران و خودروها پذیرایی بعمل آورد .
در تاریخ ۹۷/۵/۳
مدیریت روابط عمومی انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر

منبع : کانال تلگرام

ولادت حضرت امام رضا (ع) علیه اسلام

 فرهنگی

ولادت حضرت امام رضا (ع)  علیه اسلام ۰ نظر

کاش من یک بچه آهو می شدم

می دویدم روز و شب در دشتها

توی کوه و دشت و صحرا روز و شب

می دویدم تا که می دیدم تو را

...

بهترین شادباش ها تقدیم به شما،

بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)

هیأت مدیره انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند شهرستان خرمشهر

کانال تلگرام

پایگاه خبری ناشنوا خبر

 اخبار



دریافت
مدت زمان: 4 دقیقه 25 ثانیه

پایگاه خبری ناشنوا خبر" استودیو ناشنوایان"

 اخبار

پایگاه خبری ناشنوا خبر" استودیو ناشنوایان" ۰ نظر

از ۲ سال پیش عضو سایت می باشد

عنوان طرح و ایده: راه اندازی اولین سایت رسانه ای خبری ناشنوایان خلاصه اجرایی طرح و ایده : طبق تحقیقات به عمل آمده مشخص شده که بیش از 90 درصد افراد ناشنوا از خبرها و اتفاقات جامعه و جهان بی اطلاع هستند و حتی این مشکل باعث شده تا این افراد نتوانند حضور سبزی در جامعه داشته باشند.ما سعی داریم که با راه اندازی این سایت رسانه ای خبری به همراه وهمگام سازی این افراد با جامعه وتکنولوژی روز دنیا کمک کنیم تا این عزیزان بتوانند استعداد های خودرا شکوفا سازند.

  • مدیر عامل: مریم کنعانی
  • شماره ثبت: 76503
  • نوع سازمان: شرکت خصوصی
  • زمینه فعالیت: آموزش و پژوهش

تشرف بیش از ۷۰۰ هزار زیارت اولی به حرم مطهر رضوی

 اخبار

تشرف بیش از ۷۰۰ هزار زیارت اولی به حرم مطهر رضوی ۰ نظر
۳۰ تیر ۱۳۹۷

مشهد- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: طبق آمار موجود از سال ۱۳۹۵ تاکنون ۷۰۸ هزار زائر محروم و زیارت اولی از سراسر کشور به حرم رضوی مشرف شده اند.

به گزارش خبرنگارمهر، مصطفی خاکسار قهرودی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آغاز برنامه اعزام زائران زیارت اولی همه استان‌های کشور از اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۵ و با دستور تولیت آستان قدس رضوی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است و تاکنون بیش از ۷۰۸ هزار زائر محروم و زیارت اولی به مشهد مقدس مشرف شده‎اند  که تا پایان دهه کرامت رضوی این آمار به ۷۳۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت. 

وی افزود: ۵۵۰۰ نفر در دهه کرامت از محرومان شهرهای مختلف استان خراسان رضوی به صورت کاروان‎های یک روزه به مشهد مشرف و در زائر شهر رضوی اسکان داده می‎شوند. 

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تصریح کرد:با هماهنگی های انجام شده  با دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم ۵۵۰ نفر از محرومان این استان در یک نوبت به مشهد مشرف می‌شوند و در ایام دهه کرامت به مدت سه روز در مشهد اقامت دارند  همچنین از استان البرز کاروان پیاده ۱۵۰۰ نفری به میزبانی معاونت امداد مستضعفان به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد. 

وی افزود: همچنین ۴۰۰۰ نفر از دانش آموزان سراسر کشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش، ستاد اقامه نماز کشور به مشهد مشرف می‎شوند که پذیرایی، اهدای محصولات فرهنگی و متبرک، اجرای برنامه‎های متنوع فرهنگی و تبلیغی برای این گروه‎ها بر عهده آستان قدس رضوی است.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف آستان قدس رضوی در کنار ارائه خدمات به محرومان فراهم آوردن سفر آسان و ارزان قیمت برای مشتاقان زیارت مرقد حضرت رضا(ع) می‌باشد که با کمک سایر نهادهای مسئول و با محوریت آستان قدس رضوی در حل پیگیری است.

مشکل معلولان برای دریافت خدمات توانبخشی/آمار معلولیت ها در کشور

 اخبار

مشکل معلولان برای دریافت خدمات توانبخشی/آمار معلولیت ها در کشور ۰ نظر
۳۰ تیر ۱۳۹۷

رئیس سازمان بهزیستی، با اشاره به آمار یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفری معلولان تحت پوشش بهزیستی، گفت: ۴۲ درصد این افراد از معلولیت جسمی رنج می برند.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی با حضور در برنامه تلویزیونی «نبض» شبکه خبر، افزود: در حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار معلول تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند که از این تعداد ۱۴ درصد ناشنوا یا کم شنوا هستند، ۱۰ درصد نابینا یا کم بینا، ۴۲ درصد معلولیت جسمی حرکتی، ۲۰ درصد معلول ذهنی و ۵ تا ۶ درصد هم معلول روانی هستند.

افتتاح بیمارستان برکت در ورامین/ پرداخت ۷۰ هزار نسخه‌ بیماران

 اخبار

افتتاح بیمارستان برکت در ورامین/ پرداخت ۷۰ هزار نسخه‌ بیماران ۰ نظر
۲۹ تیر ۱۳۹۷

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در ساخت ۱۰ بیمارستان با وزارت بهداشت مشارکت داشته و هشتیمن بیمارستان برکت به زودی در ورامین افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آیین افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک با بزرگداشت یاد شهدای این منطقه و به‌ویژه سپهبد شهید ستاری گفت: امروز با دسیسه‌های وسیع دشمنان و پیچیده‌تر از ۸ سال جنگ تحمیلی مواجه هستیم که مقابله با آن، صمیمیت، یک‌رنگی، ایثار و از خودگذشتگی سال‌های دفاع مقدس را طلب می‌کند.