پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

روز جهانی معلولین

 مراسمات

روز جهانی معلولین

 


در تاریخ ۱۲ آذر همزمان با روز جهانی معلولین؛ انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر با همکاری ادارات و سازمانهای شهرستان خرمشهر جشن باشکوهی را به همین مناسبت برگزار نمود.

در این جشن با شکوه که همه موسسات معلولین اعم از ناشنوایان،نابینایان، معلولان ذهنی، معلولان جسمی حرکتی و غیره حضور داشتند انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند به نمایندگی از این عزیزان مسولیت این جشن را به عهده گرفته بود همچنین دبیر اجرایی این جشن بزرگ رئیس انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند  سرکار خانم بهاره راز بودند .

این مراسم که با مجری گری مجریان محبوب خرمشهری آقایان احمد مسافری و اقای بغلانی همراه بود  باقرائت قران کریم آغاز شد در ادامه خانم سپند دار نماینده معلولین منطقه آزاد به ایراد سخنرانی و همچنین بیان دستاوردها و مشکلات پیش رو انجمن ها و موسسات پرداختند.

دومین سخنران مراسم  ریس اداره بهزیستی شهرستان خانم هفت جوش ضمن سخنرانی و تقدیر از فعالان در حوزه معلولان  قول دادند که به زوج های جوان معلول کمک بلاعوض هزینه جهزیه ازدواج اهدا می شود.

در ادامه مراسمبه شعر خوانی معلولان و همچنین اجرای دکلمه و نمایش و عیره پرداخته شد و در پایان به فعالان اجتماعی در حوزه معلولان از طرف شهرداری و فرمانداری شهرستان جوایز و لوح یاد بود اهدا گردید.

در پایان جا دارد از مسئول اجرایی این مراسم خانم بهاره راز  به خاطر اینکه با وجود دو معلولیت جسمی و ناشنوایی جور این مراسم را به دوش کشیده بود  تشکر  و قدرادنی ویژه نماییم.

 

 


روابط عمومی انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند شهرستان خرمشهر

 

🆔️کانال انجمن خانواده ناشنوایان افق اروند خرمشهر

 

لینک مطلب فوق

 

نظرات (۱)

    • پاسخ:

      lمرسی ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی