جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۵۸ ق.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن آموزش خواندن به کودکان ناشنوا عرضه شد

 اخبار فرهنگی

اپلیکیشن آموزش خواندن به کودکان ناشنوا عرضه شد

یک تولید کننده موبایل اپلیکیشنی ساخته که با استفاده از هوش مصنوعی به کودکان ناشنوا کمک می کند خواندن را بیاموزند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، کودکان ناشنوا برای یادگیری خوانش با چالش هایی روبرو هستند. والدین و معلمان آنها بیشتر اوقات زبان اشاره را نمی دانند و این کودکان نمی توانند بین کلمات روی صفحه و تجربیات خود ارتباط برقرار کنند.

درهمین راستا هواوی قصد دارد به وسیله اپلیکیشنStory Sign  در اندروید این مشکل را حل کند. کافی است کاربر، موبایل را به سمت یک کتاب مشخص شده کودک نگه دارد تا اپلیکیشن با کمک هوش مصنوعی هر کلمه در صفحه را به زبان اشاره تبدیل می کند که به وسیله یک آواتار نمایش داده می شود.

به این ترتیب نه تنها در فرایند خوانش به کودکان کمک می شود بلکه والدین نیز می توانند با کمک اپلیکیشن زبان اشاره را بیاموزند.

این اپلیکیشن به طور رایگان در گوگل پلی و  اپ گالری شرکت هواوی عرضه شده است. همچنین لازم نیست کاربران برای دانلود آن حتما موبایلی از برند هواوی داشته باشند. اپلیکیشن مذکور از ۱۰ زبان (از جمله بیشتر زبان های اروپایی) پشتیبانی می کند. همچنین برای هر زبان فقط یک کتاب وجود دارد.



 

 لینک مطلب فوق


منبع خبرنگار مهر

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی