جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹ ب.ظ

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

پیروزی تیم فوتبال ناشنوایان گام نخست/ ژاپن حریف بعدی ایران

 ورزشی اخبار

پیروزی تیم فوتبال ناشنوایان گام نخست/ ژاپن حریف بعدی ایران

۱۰ مهر ۱۳۹۴

تیم فوتبال ناشنوایان ایران در نخستین دیدار ش در هشتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۵- چین تایپه، مقابل تیم استرالیا به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، تیم‌های ملی فوتبال ناشنوایان ایران و استرالیا از ساعت ۱۰ صبح امروز به وقت محلی کشور در نخستین خود در بازی‌های آسیا و اقیانوسیه، به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ایران در این مسابقه به پیروزی ۵ بر صفر دست یافت.

در این بازی که با قصاوت داورانی از کشور چین تایپه برگزار شد، مصطفی رحیم فردوس‌نژاد و رضا رجایینژاد (هر کدام دو گل) و سیاوش زینالوند گل‌های تیم ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

اکبر صادقی، علیرضا بسیج، رضا سلیمی، سیدامیر حسینی، مظاهر شیرزاد، علی زینالوند، مرتضی عباسی، محسن فرضی، سیاوش زینالوند، ایمان محبی و مصطفی رحیم فردوسنژاد به عنوان نفرات اصلی و رضا رجایی‌نژاد، امین دهقان و عبدالمهدی هاموری به عنوان بازیکنان تعویضی در این دیدار به میدان رفتند.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در دومین دیدار خود روز یکشنبه به مصاف ژاپن می‌رود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی